Záhradníctvo ABIES®, Labutia 36/18, 931 01 Šamorín, časť Čilistov
Slovensky
English
Dreviny.sk

tel.: 031/ 381 2749 e-mail: dreviny@dreviny.sk
0948 877 888 (predaj rastlín)
0903 502 972 (návrhy a realizácia záhrad)
0948 777 941 (predaj, projekcia a realizácia)

GoPay Verified by Visa MasterCard Securecode
Hľadám rastlinu:

NÁŠ TIP: Pre výber rastlín patriacich súčasne do viacerých kategórií podržte stlačenú klávesu Ctrl a kliknutiami myšou vyberte žiadané kategórie. Potom kliknite na tlačidlo Zobraz

1. KATEGÓRIE:
2. ZOBRAZ NÁZVY:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V Z X Y

Informačný bulletin

Naposledy aktualizované dňa:
22.10.2017 22:11:00

Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PLATNÉ OD 5.12.2014:

o    Prevádzkovateľ e-shopu:

ABIES, s.r.o.
Ružová dolina 6
821 08 Bratislava

 

IČO: 35 828 501
IČ DPH: SK 20 20 261 210
spoločnosť zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro,vložka číslo: 25755/B

 
kontaktná adresa:
ABIES
Labutia18
931 01 Šamorín – Čilistov

tel.:  031/ 381 2749
e-mail: dreviny@dreviny.sk
mobil: 0948 877 888 (predaj rastlín)   

mobil: 0903/ 502 972 (návrhy a realizácia záhrad)

o    Ceny rastlín:

Všetky ceny uvedené na stránke www.dreviny.sk sú vrátane DPH. Ceny platia pre priamy aj internetový predaj. Ak sa ceny uvedené na stránke www.dreviny.sk líšia od cien rastlín fyzicky prítomných na sklade, bude dodávateľ telefonicky informovať objednávateľa o tejto zmene.

o    Spôsob objednania rastlín:

 

·         vytvorením objednávky v e-shope na stránke www.dreviny.sk

·         telefonicky na číslach:

tel.:  031/ 381 2749
mobil: 0948 877 888

·         e-mailom: dreviny@dreviny.sk

 

Upozorňujeme, že rastliny sa môžu vizuálne líšiť od rastlín na fotografiách na stránke www.dreviny.sk – veľkosťou, sfarbením, habitusom. Veľkosti rastlín pri dodaní sú uvedené na stránke www.dreviny.sk, pričom sa jedná o výšku nadzemnej časti rastliny.

V prípade, že je tovar vypredaný, prevádzkovateľ sa s kupujúcim dohodne na primeranej alternatíve, prípadne na zrušení objednávky.

Prevádzkovateľ vyžaduje úplné a pravdivé vyplnenie objednávky. Po prijatí objednávky Vás pracovník vybavujúci objednávky bude kontaktovať a oznámi Vám termín doručenia. Bez potvrdenia termínu dodania zákazníkom je prevádzkovateľ oprávnený objednávku stornovať.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo stornovať objednávku aj na základe neúplných údajov.

Vaše údaje uvedené v objednávke sú dôverné a nebudú poskytované tretej strane (mimo prepravnej spoločnosti).

o   Termíny dodania rastlín:

Termín dodania Vám spresní náš pracovník vybavujúci objednávky do 7 pracovných dní odo dňa zaregistrovania objednávky. V mimoriadnych prípadoch (napr. nedostupnosť rastlín na sklade) sa môže termín dodania zmeniť – termín Vám bude vždy oznámený vopred. Rastliny zasielame až po odsúhlasení termínu dodania zákazníkom (telefonicky, e-mailom).

o   Poštovné náklady :

Rastliny doručujeme kuriérom prepravnej spoločnosti GLS alebo SDS na dobierku. Cena prepravy v prípade elektronickej objednávky cez e-shop sa Vám automaticky vygeneruje po zadaní objednávky. Cenu prepravy v prípade telefonickej alebo elektronickej objednávky (e-mailom) Vám oznámi náš pracovník vybavujúci objednávky.

Cena balného a poštovného je nasledovná:

objem balíka/l

cena poštovného/€

0-5
9
6--20
11
21-40
16
41-60
25
61-90
32
91-130
39
131-170
46
171-200
53
201-250
60
251-300
67
301-350
74
351-400
81
401-...
na vyžiadanie

Váš balík bude obsahovať faktúru. Ak chcete rastliny zaslať Vášmu známemu ako darček, vopred nás na túto skutočnosť, prosím, upozornite a faktúru do balíka nevložíme.

o    Spôsob platby a platobné podmienky:

Priamy predaj: platba v hotovosti alebo platobnou kartou priamo v záhradníctve.

Zaslanie rastlín kuriérom: na dobierku. Na vyžiadanie zákazníka je možné sumu uhradiť aj VOPRED bankovým prevodom na základe faktúry, ktorú Vám zašleme e-mailom. V tomto prípade uveďte, prosím, ako variabilný symbol číslo vašej faktúry. Objednané rastliny Vám zašleme po prijatí platby na náš účet. Tovar zostáva našim vlastníctvom až do úhrady faktúry v plnej výške. Faktúru si uschovajte,
len jej preukázaním Vám môže byť uznaná reklamácia.

o    Storno objednávky:

Zákazník môže objednávku stornovať najneskôr 8 hodín od objednania výhradne e-mailom zaslaným na adresu dreviny@dreviny.sk.

Ak zákazník stornuje objednávku v čase prepravy, alebo odmietne zásielku prevziať, bude mu fakturovaná dvojnásobná cena dopravy. Zákazník je povinný uhradiť túto sumu do 14 dní odo dňa vystavenia faktúry.  O čase prepravy - termíne odovzdania zásielky (objednávky) kuriérovi - bude zákazník informovaný e-mailom, v ktorom mu oznámime číslo zásielky a kontakt na prepravcu.

o   Reklamácia:

Kvalita a zdravotný stav rastlín je pred odoslaním starostlivo skontrolovaná našimi pracovníkmi – profesionálnymi záhradníkmi. Tovar pred odoslaním bezpečne zabalíme, aby k Vám dorazil bez poškodenia. Prosíme Vás, aby ste zásielku prevzali okamžite, alebo v čo najkratšom čase. Rastliny totiž potrebuje Vašu okamžitú starostlivosť. Po prevzatí balíka, prosím, rastliny čo najskôr zalejte a následne vysaďte. Návod na výsadbu rastlín je uvedený na stránke www.dreviny.sk.

·      Zákazník – spotrebiteľ (fyzická osoba) je POVINNÝ okamžite po prevzatí skontrolovať neporušenosť obalu, rastlín a prípadné závady najneskôr do 14 dní oznámiť prevádzkovateľovi a prepravcovi. V opačnom prípade sa rastliny považujú za prezreté a bez akýchkoľvek vád. Je mimoriadne dôležité, aby zákazník všetky prípadné vady zdokumentoval (fotografie). Tento postup výrazne pomôže pri riešení prípadnej reklamácie.

·      Zákazník - nespotrebiteľ (právnická osoba) je POVINNÝ po prevzatí skontrolovať neporušenosť obalu, rastlín do 14 dní a prípadné závady bez zbytočného odkladu oznámiť prevádzkovateľovi a prepravcovi. V opačnom prípade sa rastliny považujú za prezreté a bez akýchkoľvek vád. Je mimoriadne dôležité, aby zákazník všetky prípadné vady zdokumentoval (fotografie). Tento postup výrazne pomôže pri riešení prípadnej reklamácie.

Zákazník kúpou živého rastlinného tovaru preberá zodpovednosť za správnu starostlivosť, za polievanie, výživu a udržiavanie rastlín tak, ako sa informoval pri nákupe a ako je uvedené v poradenstve na stránke www.dreviny.sk.

Maximálna doba pre uplatnenie reklamácie je 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

Spoločnosť ABIES, s.r.o. nezodpovedá za škody spôsobené prepravou. Spoločnosť ABIES, s.r.o. nenesie zodpovednosť za oneskorené doručenie zásielky zavinené kuriérskou spoločnosťou.

Pri problémoch so zaslanými rastlinami postupujte, prosím, v súlade s našim reklamačným poriadkom, ktorý je uvedený na našej stránke v časti „Obchodné podmienky“. Za škody spôsobené nesprávnou starostlivosťou, mrazom, poškodením pri preprave, neodbornou manipuláciou pri rozbaľovaní balíka neručíme. K vráteniu peňazí (len suma za rastlinný tovar), prípade k výmene za iný tovar, je potrebné vrátiť tovar na našu adresu. Tovar musí byť starostlivo zabalený, aby sa prepravou nepoškodil. Neprijímame zásielky zaslané na dobierku. Vrátenie sumy za tovar je možné len po prijatí rastlín, na základe dobropisu.

Pre uplatnenie reklamácie nám, prosím zašlite poštou alebo e-mailom (dreviny@dreviny.sk) nasledovné dokumenty:

·         kópiu faktúry

·         názov a počet reklamovaných rastlín

·         dôvod reklamácie

·         fotodokumentáciu

·         telefonický a e-mailový kontakt

·         dátum a podpis

O rastlinu sa, prosím, až do vyjadrenia k Vašej reklamácii a následného vyriešenia, naďalej starajte.

Prevádzkovateľ zodpovedá za závady rastliny preukázateľné výlučne v čase jej predaja. Záručná doba je 24 mesiacov. Zákazník je POVINNÝ dodržiavať pravidlá správnej starostlivosti o rastliny uvedené na stránke www.dreviny.sk. V prípade nejasností zákazník môže kontaktovať prevádzkovateľa telefonicky alebo e-mailom a žiadať o radu.

Záruka sa nevzťahuje na závady, ktoré boli spôsobené neopatrným zaobchádzaním, nesprávnou starostlivosťou a neprimerane zvolenými podmienkami (jednotlivé postupy na výsadbu, starostlivosť a vhodné stanovištné podmienky sú uvedené na stránke www.dreviny.sk).

Reklamácia sa nevzťahuje na poškodenie rastlín na základe oneskoreného prevzatia, resp. neprevzatia zásielky.

Reklamácia bude vybavená v termíne určenom Občianskym zákonníkom.

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

Právo na odstúpenie od zmluvy sa však netýka živých rastlín, ktoré vzhľadom k možnému poškodeniu následnou prepravou nemožno vrátiť podľa § 7 ods. 6 písm. d zákona č. 102/2014 o ochrane spotrebiteľa pri podomovom a zásielkovom predaji. Kupujúci však môže kedykoľvek až do termínu expedície (tri dni pred dohodnutým termínom doručenia) objednávku zrušiť prostredníctvom e-mailu na dreviny@dreviny.sk.

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Vy alebo Vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar (deň prevzatia od kuriéra/deň prebratia na pošte/deň osobného odberu).

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adresu spoločnosti ABIES, Labutia 36/18, 931 01 Šamorín, časť Čilistovalebo elektronicky na dreviny@dreviny.sk. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je prílohou tohto poučenia.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy predtým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.
Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na našu adresu.

Ako možno vrátiť tovar v prípade odstúpenia od zmluvy:

Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu alebo odovzdajte na niektorej z našich
prevádzok, najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

Náklady na vrátenie tovaru znášame my (viď. Dôsledky odstúpenia od zmluvy 1. odsek)

Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným
spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Vypracované v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.

 

 

PREDAJŇA ČILISTOV SHOP - otvár. hodiny / open. hours

Pon. - Pia / Mon - Fri : 8:00 - 18:00

Sobota / Saturday :  8:00 - 16:00

Nedeľa / Sunday:  zatvorené / closed